info@drfazel.com 09120360628

معرفی دکتر

دکتر منوچهر فاضلی

دکتر در سال ۱۳۳۵در تهران به دنیا امدند ایشان در سال ۱۳۵۴ در دانشکده علوم پزشکی دانشگاه تهران پذیرفته شده و در سال ۱۳۶۱ فارغ التحصیل شدند و در سال ۱۳۶۷ برای تخصص در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی قبول و ۱۳۷۰ فارغ التحصیل گردیدند. و ۵ سال به عنوان هیئت علمی علوم پزشکی کرمانشاه مشغول خدمت بودند.و از سال ۱۳۷۰ تاکنون بیش از سه هزار و پانصد عمل زیبایی بینی موفقرا در کارنامه خود دارد. ویژگی منحصر به فرد دکتر با توجه تجربه و کار ها و رضایت بیماران در طبیعی و متناسب بودن بینی با توجه به صورت و سن بیمار می باشد. دکتر بیش از ۲۵ سال است که ارائه خدمت می کند و زیبایی،اعتماد به نفس و نشاط را به زندگی هموطنانش هدیه می دهد.

Mobile App Image

سئوال های خود را از ما بپرسید

آخرین مطالب و نوشته های سایت

عفونت حنجره به دلیل تجمع ویروس ها و میکروب های آسیب رسان در بافت های داخلی حنجره به وقوع می پیوندد . در پی عفونت مذکور ، بخش های درونی و عملکردی این عضو متورم شده و التهاب می یابد . بسیاری از بیماران در چنین شرایطی بسیار نگران و هراسان شده و در پی درمان